10 spôsobov, ako si ráno urobiť domáce úlohy

Ak si chcete ráno urobiť domáce úlohy, je to super! Len sa uistite, že ste si všetko pripravili večer predtým, aby ste sa ráno mohli hneď pustiť do práce. Vytvorili sme zoznam, ktorý vám pomôže práve pri tomto! Na začiatku vás oboznámime s niektorými spôsobmi, ako sa pripraviť večer predtým, a potom sa s vami podelíme o niekoľko tipov, ktoré vám pomôžu prežiť ráno bez stresu.

Metóda 1 z 10:Zistite, koľko času budete ráno potrebovať.


COMING SOON
Prezrite si svoje úlohy a odhadnite, koľko času vám bude trvať dokončenie každej z nich. Keď viete, koľko času potrebujete na dokončenie všetkého, môžete sa rozhodnúť, v koľko hodín musíte ráno vstať.[1]

  • Nezabudnite si nechať dostatok času na raňajky a prípravu!

Metóda 2 z 10:Nechajte si domáce úlohy vonku, aby boli pripravené na odchod.


PRÍDE ČOSKORO
Zorganizuj si prácu už teraz, aby si ráno nestrácal čas. Položte si na stôl učebnice, pracovné listy, písacie potreby, kalkulačku a všetko, čo potrebujete na domáce úlohy. Uistite sa, že je váš pracovný priestor úhľadne usporiadaný a všetko je pripravené na ráno.[2]

  • Ak si myslíte, že by ste mohli potrebovať veci ako slovník, grafický papier alebo pravítko, pokojne si ich teraz vezmite.[3]
    Dôveryhodný zdroj
    Inštitút detskej mysle
    Nezisková organizácia poskytujúca starostlivosť založenú na dôkazoch pre deti s poruchami duševného zdravia a učenia a ich rodiny
    Prejsť na zdroj

Metóda 3 z 10:Večer si zabaľte obed a rozložte si oblečenie.


PRICHÁDZA ČOSKORO
Pripravte si všetko už teraz, aby ste o tom nemuseli neskôr premýšľať. Zbaľte si batoh, pripravte si obed, osprchujte sa a pripravte si oblečenie na zajtra. Všetko, čo môžete urobiť teraz, urobte to! Takto môžete väčšinu času ráno venovať domácim úlohám.[4]
Dôveryhodný zdroj
Inštitút detskej mysle
Nezisková organizácia poskytujúca starostlivosť založenú na dôkazoch pre deti s poruchami duševného zdravia a učenia a ich rodiny
Prejsť na zdroj

Metóda 4 z 10:Nastavte si budík tak, aby vás ráno zobudil.


PRÍDE ČOSKORO
Dajte si budík mimo dosahu, aby ste museli vstať, aby ste ho vypli. Ak máš tendenciu stláčať tlačidlo snooze, keď ti zazvoní budík, skús nechať telefón alebo budík na druhej strane izby. Takto budete musieť vstať z postele, aby ste ju vypli! Keď už ste hore, bojujte s nutkaním schovať sa späť pod prikrývku.[5]

  • Ak máte člena rodiny, ktorý vstáva skoro, požiadajte ho, aby sa uistil, že ste ráno hore, a aby vás okamžite zobudil, ak ešte driemete.

Metóda 5 z 10: Choďte spať v rozumnú hodinu, aby ste neboli unavení.


PRÍDE ČOSKORO
Deti potrebujú 8-10 hodín spánku, aby sa na druhý deň cítili oddýchnuté. Ak musíš kvôli domácej úlohe skoro vstávať, uisti sa, že ideš spať dostatočne skoro, aby si sa ešte dostatočne vyspal.[6]
Vypnite notebook a položte si telefón na druhú stranu miestnosti, aby ste pred spaním nemali pokušenie prechádzať sociálne siete alebo sa rozptyľovať čímkoľvek iným.[7]
Dôveryhodný zdroj
Inštitút detskej mysle
Nezisková organizácia poskytujúca starostlivosť založenú na dôkazoch pre deti s poruchami duševného zdravia a učenia a ich rodiny
Prejsť na zdroj

  • Dajte si telefón na časovač spánku, ak vám vaši priatelia majú vo zvyku volať alebo písať neskoro v noci.

Metóda 6 z 10:Ráno si sadni za stôl alebo písací stôl, aby si dokončil domáce úlohy.


COMING SOON
Je ťažké sústrediť sa a robiť veci, ak sa snažíte robiť domáce úlohy v posteli. Je skoro a vaša posteľ je teplá a mäkká – nesnažte sa v nej pracovať! Možno budete veľmi unavení alebo dokonca zaspíte. Vstaňte a pracujte pri stole alebo písacom stole a sadnite si na stoličku s rovným operadlom, ktorá nie je príliš pohodlná.[8]

  • Ak sa vám posteľ začína zdať príliš lákavá, keď pracujete za stolom, pre istotu vstaňte a choďte pracovať ku kuchynskému stolu!

Metóda 7 z 10: Najprv si urobte domácu úlohu založenú na logike.


PRÍDE ČOSKORO
Ráno je ľahšie sústrediť sa na jednoduchú, logickú prácu. Domáce úlohy, ktoré si vyžadujú abstraktné myslenie, ako napríklad písanie alebo výtvarné práce, môžu byť ráno náročné, pretože môžu rýchlo viesť k snívaniu. Najskôr robte veci, ako je matematika, veda alebo slovná zásoba, ktoré vám pomôžu sústrediť sa. Tvorivú prácu, ako napríklad slohové otázky, si nechajte na koniec.[9]

Metóda 8 z 10:Ak sa začnete cítiť ospalí, vstaňte a rozhýbte sa.


PRÍĎTE ČOSKORO
Prejdite sa alebo urobte niekoľko rýchlych strečingov, aby ste sa prebrali. Ak sa vaša pozornosť začne vzďaľovať alebo vám začnú ťažknúť oči, vstaňte a strávte niekoľko minút pohybom. Môžete sa niekoľkokrát prejsť po miestnosti, napiť sa vody, postaviť sa a zľahka sa ponaťahovať alebo dokonca urobiť niekoľko skokov![10]

  • Dávajte si pozor, aby ste sa nerozptyľovali! Obmedzte prestávku na 1-2 minúty.

Metóda 9 z 10:Nechajte si dostatok času, aby ste sa do školy dostali pred prvým zvonením.


PRÍDE ČOSKORO
Ukončite svoju prácu včas, aby ste neprišli neskoro do školy. Nezabudnite si dať čas na raňajky, umytie zubov a obliekanie. Po príchode do školy môžete robiť také veci, ako je kontrola práce a oprava chýb na poslednú chvíľu.[11]

Metóda 10 z 10:Dajte si na náročné úlohy viac ako jeden deň.


  • PRÍĎTE ČOSKORO
    Čakanie do poslednej chvíle je stresujúce, najmä ak nemáte dostatok času. Neodkladajte ťažké domáce úlohy na deň ich odovzdania, najmä veľké úlohy, ako sú vedecké projekty, eseje a správy o knihách. Môže vám pomôcť, ak si zaobstaráte plánovač alebo si urobíte zoznam domácich úloh so všetkými uvedenými termínmi, aby ste mohli pracovať na veľkých veciach po menších častiach.[12]

    • Ak odkladáte, pretože nerozumiete zadaniu, nebojte sa požiadať učiteľa o vysvetlenie! Požiadajte o jasné pokyny a príklady, aby ste mohli začať.[13]
      Dôveryhodný zdroj
      Edutopia
      Vzdelávacia nezisková organizácia zameraná na podporu a oslavu inovácií v triedach
      Prejsť na zdroj
  • Odkazy: