15 spôsobov, ako reagovať na správu „Chýbaš mi“

Text „Chýbaš mi“ od zaľúbeného alebo partnera môže vyvolať zmes emócií. Možno sa už neviete dočkať, kedy sa s nimi podelíte o to, ako veľmi vám chýbajú. Možno vám už nejaký čas chýba, pretože medzi vami dvoma to bolo divné. Alebo vám možno vôbec nechýbajú a neviete prísť na to, ako to povedať. Bez ohľadu na situáciu vám ponúkame niekoľko starostlivo vypracovaných textov pre prípad, že sa niekomu zapáčite (v dobrom i zlom).

Metóda 1 z 15: „Aká náhoda! Aj ty mi chýbaš!“


Dajte im najavo, že ich pocity sú opätované. Je to zrejmá odpoveď, ale to neznamená, že je zlá. Keď sa dozvedia, že ste mysleli aj na nich, vydýchnu si.[1]

Metóda 2 z 15: „Povedz mi o svojom dni.“


Veci vás oboch možno zaneprázdnili, ale stále vám na nich záleží. Nevyhnutnou súčasťou života je strata kontaktu s ľuďmi, na ktorých vám záleží. Ale pokračovať tam, kde ste skončili, vás môže naučiť viac o vašom vzťahu, spojení a komunikačných štýloch.[2]

  • Ak sú veci spočiatku nepríjemné, dajte tomu čas. Možno nebudete mať ľahkú, plynulú konverzáciu hneď od začiatku, najmä ak to už nejaký čas trvá.

Metóda 3 z 15: „Ja viem ��“


Buďte trochu koketní! Toto je ideálne, ak ste sa videli nedávno a mali ste sa skvele. Samozrejme, že im chýbaš! Čo by ste nemali vynechať?[3]

  • Ak vás opustia na Čítaní, nebojte sa. Možno sa cítia nesmelo. Nebojte sa nadviazať otázkou alebo pozvaním na ďalšie stretnutie v blízkej dobe.

Metóda 4 z 15: „Kiežby si tu bol.“


Neprítomnosť môže srdcu prirásť k srdcu, ale aj tak je to ťažké. Nájdite spôsoby, ako dosiahnuť, aby ste sa cítili ako na tom istom mieste, a to tak, že si virtuálne zopakujete bežné, každodenné činnosti. [4]

  • Stanovte si čas, kedy si môžete sadnúť a vychutnať si spoločné jedlo cez Zoom alebo si pozrieť obľúbený film pomocou služby Netflix alebo iných streamovacích služieb.

Metóda 5 z 15: „Omg. Nedávno som videl túto našu fotku.“


Trochu si zaspomínajte! Ak je to už nejaký čas, čo ste sa videli osobne, pripomeňte im, aké to bolo, keď ste si boli blízki. Budú odpočítavať dni, kým sa konečne budete môcť opäť stretnúť.[5]

  • To otvára príležitosť začať plánovať čas, kedy sa opäť uvidíte. Nebojte sa im dať najavo, že sa túžite stretnúť.

Metóda 6 z 15: „Nemôžem sa dočkať, až ťa opäť uvidím!“


Toto je skvelá odpoveď bez ohľadu na to, kedy ste ich videli naposledy. Včera? Taká roztomilá. Pred niekoľkými mesiacmi? Ako vzrušujúce! Celý rok? Čakali ste dosť dlho![6]

  • Výmena správ „chýbaš mi“ tam a späť môže spôsobiť, že vzťah bude pôsobiť akosi nudne. Poslanie tejto správy vám však obom pripomenie, že sa máte na čo tešiť.

Metóda 7 z 15: „Ja tiež! Spomeňte si na ten čas (tu vložte milú spomienku, ktorú s nimi máte)“


Nostalgiu neprekonáš. Možno ste nedávno boli na koncerte a želali ste si, aby tam boli, alebo ste videli film v kine, o ktorom viete, že by sa im páčil.[7]

  • Zdieľanie takýchto vecí im dáva pocit, že sú s vami spojení, aj keď sa nemôžete vídať tak často, ako by ste chceli.

Metóda 8 z 15: „Minule som na teba myslel. Som veľmi rada, že vás počujem.“


Niekedy je najlepším akčným plánom byť priamy. Povedzte im, čo naozaj cítite! Je ľahké dostať sa do vlastnej hlavy pri vyjadrovaní svojich pocitov, ale len si predstavte, ako by vás hrialo vo vnútri, keby vám niekto povedal, že je rád, že vás počuje a že na vás myslí.[8]

  • Často sa to ľahšie povie, ako urobí, ale snažte sa nad tým nepremýšľať. Riaďte sa svojím vnútrom!

Metóda 9 z 15: „Poďme dnes večer niečo podniknúť!“


Naplánujte si rande! Choďte na večeru alebo na drinky. Niečo neformálne a ľahko naplánovateľné v krátkom čase.[9]

  • Ak nemajú v ten deň čas, spýtajte sa ich, kedy sa môžu stretnúť.
  • Ak je vašou jedinou možnosťou stretnúť sa virtuálne, buďte kreatívni! Pite víno a maľujte si navzájom portréty. Urobte si online prehliadku múzea. Nájdite, čo ich zaujíma, a buďte nápaditý.

Metóda 10 z 15: „Už je to celá večnosť. Môžeme niekedy tento týždeň uskutočniť videochat?“


Uveďte reálny časový rámec, kedy sa chcete rozprávať nabudúce. Ak nemôžete tento týždeň, tak možno budúci týždeň alebo nasledujúci víkend. Spýtajte sa ich, aký čas im vyhovuje.[10]

  • Povedanie „niekedy v blízkej dobe“ môže pôsobiť odmietavo a nezáväzne. Nechcete, aby si mysleli, že sa len cítite povinný dobehnúť ich. Dajte im najavo, že sa tešíte, až ich uvidíte a dozviete sa, ako sa im darí.

Metóda 11 z 15: „To je od vás milé, že to hovoríte! Ďakujem.“


Toto môže byť dobrá odpoveď, ak sa cítite skeptický k ich zámerom. Činy hovoria hlasnejšie ako slová, a ak ich činy nie sú v súlade s touto mimovoľnou textovou správou „Chýbaš mi“, táto odpoveď ich presvedčí, kde urobili chybu. A možno ich prinútiť, aby sa cítili trochu trápne za to, že si vzali automatické „Aj ty mi chýbaš!“ odpoveď za samozrejmosť.[11]

  • Môžete dokonca počkať jeden deň, kým ho pošlete. Alebo dvaja. Alebo tri!

Metóda 12 z 15: „Oceňujem, že to hovoríš, ale ja to tak necítim.“


Nie je hanba stanoviť hranice. V skutočnosti je to jedna z najláskavejších vecí, ktoré pre seba môžete urobiť, najmä ak tento vzťah prerástol do toxického.[12]

  • Je v poriadku ukončiť konverzáciu práve tu, aj keď vám stále odpovedajú. Uprednostnite svoju pohodu, a ak potrebujete, zablokujte ich číslo.
  • Ak nejde nevyhnutne o škodlivý vzťah, ale o vzťah, v ktorom chýbajú romantické city, môžete im povedať, že by ste radi zostali priateľmi. Ale povedzte to len vtedy, ak to myslíte naozaj vážne. Je úplne v poriadku, ak chcete vzťah úplne ukončiť.

Metóda 13 z 15: „Chýba mi to, ako sme bývali.“


Posunúť sa ďalej môže byť ťažké. Či už ste sa vy dvaja od seba vzdialili, alebo sa váš vzťah zmenil na nezdravý zvyk, niekedy je jedinou cestou vpred to, aby ste to robili oddelene.[13]

  • Je v poriadku, že vám chýba to, čo bolo, ale pre záchranu vzťahu môžete urobiť len veľmi málo. Nemôžete sa vrátiť v čase, aj keď máte pocit, že by to všetko vyriešilo.
  • Spomeňte si, čo vás prinútilo odísť, a držte sa toho. Možno vás to zachráni pred začatím ďalšieho cyklu zranení.

Metóda 14 z 15: „Chýbaš mi už nejaký čas. Mám pocit, že ma od seba odstrkuješ.“


Každý môže povedať „chýbaš mi“, ale keď na tom naozaj záleží, či je tu pre teba? Ako vám dajú najavo, že im na vás záleží? Máte pocit, že neustále vynakladáte viac úsilia ako oni?[14]

  • Tento druh textu vás môže priviesť späť k niečomu, čo nefungovalo. Ak však ide o vzťah, ktorý chcete zachrániť, mohlo by to začať rozhovor o tom, ako sa vrátiť na správnu cestu.

Metóda 15 z 15: „Hovoríš, že ti chýbam, ale nikdy mi nedáš najavo, že ti na mne záleží.“


  • Možno to kedysi bolo dobré, ale už nie je. Ľudia sa menia, vzťahy sa menia a je normálne za nimi smútiť. Zotrvávanie vo vzťahu, ktorý vás už nerobí šťastnými, vám však berie všetko.[15]
    Dôveryhodný zdroj
    Spýtajte sa Alice
    Stránka s lekárskym poradenstvom a obsahom, ktorý napísali odborníci na podporu zdravia spojení s Kolumbijskou univerzitou
    Prejsť na zdroj

    • Nedá sa predvídať, ako na túto správu zareagujú. Koniec koncov, za svoje správanie ste zodpovední len vy. Ak však budete viesť s rešpektom, môžete len dúfať, že budú robiť to isté.
  • Odkazy