3 spôsoby, ako sa stať bublinkovou osobou

Keď si predstavíte bublinkového človeka, pravdepodobne si predstavíte niekoho s dobrou náladou, niekoho, kto je živý, živý a zábavný, niekoho, kto je výbušný, energický a nadšený životom. Bublinkový človek je človek, ktorý pôsobí sebavedomo, vyžaruje pozitívny postoj a vyžaruje príťažlivú charizmu. Našťastie, s trochou trpezlivosti a tvrdej práce možno bublinkovú osobnosť starostlivo kultivovať.

Metóda 1 z 3: Vyžarovanie charizmy


Podajte ruku každému, koho stretnete. Vždy, keď stretnete niekoho nového (alebo aj keď pozdravíte niekoho, koho ste už stretli), je podanie ruky pozitívnym a bublinkovým gestom. Uistite sa, že podávate pekný pevný a sebavedomý stisk ruky. Uistite sa, že pri tom udržiavate očný kontakt!

  • Precvičujte si podávanie rúk doma s priateľmi, aby ste si boli istí, že používate správnu mieru tlaku a udržiavate stály očný kontakt.
  • Opakovanie mena osoby, ktorej podávate ruku, je tiež dobrou stratégiou, ako pôsobiť bublinkovo. Keď napríklad stretnete niekoho nového, pred tým, ako sa mu predstavíte, mu raz alebo dvakrát opätujte jeho meno, napríklad slovami: „Ahoj, Brian. Som Shirley. Rád vás spoznávam Brian!“


Rozprávajte sa s ľuďmi, ktorých nepoznáte. Rozprávajte sa s čašníkom alebo baristom. Pozdravte ľudí na ulici! Pochváľte ľudí vo vlaku. Konverzujte s ľuďmi v kaviarni alebo v triede. Nezabúdajte, že ste dôležitým hráčom vo svete. Čo najviac komunikujte s ostatnými a nechajte vyniknúť svoju žiarivú osobnosť.[1]

  • Keď sa cítite bezradní, čo povedať, spomeňte si na kompliment.
  • Povedzte niekomu, že sa vám páči jeho sveter, a potom sa ho v nadväznosti na to spýtajte, kde si ho kúpil.
  • Povedzte niekomu, že má pekný hlas.


Pripravte si zaujímavé veci, o ktorých budete hovoriť. Byť bublinkový znamená, že sa môžete rozprávať s kýmkoľvek a vždy budete mať o čom hovoriť. Nájdite spôsob, ako sa rozprávať s ľuďmi okolo vás. Či už ide o ľudí v škole, v práci, alebo len o ľudí, na ktorých narazíte vo svete, snažte sa mať pripravených niekoľko zaujímavých rozhovorov.[2]

  • Precvičte si niekoľko vtipných príbehov zo svojho života.
  • Počúvajte podcasty (napríklad This American Life), aby ste si vypočuli zaujímavé body konverzácie.
  • Pýtajte sa otázky! Nechajte ostatných ľudí, aby hovorili za vás.
  • Ak sa ocitnete na večierku, snažte sa aspoň chvíľu rozprávať s každým človekom, ktorý tam je.


Vyskúšajte nové veci. Ak si chcete vypestovať bublinkovú a charizmatickú osobnosť, musíte pôsobiť vášnivo a zaujímavo. Jedným zo spôsobov, ako dosiahnuť obe tieto veci, je pravidelne skúšať niečo nové! Keď vyhľadávate nové zážitky, podnecujete svoju vášeň pre život a zároveň vytvárate veľa zaujímavých vecí, o ktorých sa dá hovoriť.[3]

  • Naučte sa nový jazyk.
  • Vydajte sa na výlet.
  • Vyskúšajte novú reštauráciu.
  • Študujte bojové umenie.


Nájdite si nových priateľov. Vaša bublinová osobnosť určite pritiahne pozornosť ostatných. Pracujte na nadviazaní množstva rôznorodých priateľstiev! Vždy, keď s niekým pocítite spojenie, pozvite ho na obed alebo kávu.

  • Môžete tiež zvážiť zapojenie sa do niektorých aktivít, aby ste spoznali nových ľudí.
  • Skúste sa prihlásiť na nejaký kurz, do športového tímu alebo do remeselného krúžku.


Usmievajte sa! Žiarivý úsmev je jedným z najdôležitejších aspektov bublinkovej osobnosti. Štúdie ukázali, že aj keď sa cítite skleslo, prinútenie sa k úsmevu môže zlepšiť vašu náladu! Cvičte sa v nosení úsmevu počas celého dňa. Budete vyžarovať bublinky, prilákate priateľov a zlepšíte si náladu.[4]


Držte sa radšej hlúpeho humoru než mŕtvolného alebo sarkastického humoru. Typ humoru, ktorý používate, môže tiež spôsobiť, že budete pôsobiť viac bublinkovo. Snažte sa držať skôr hlúpeho humoru, ako sú vtipy a slovné hračky, než používať sarkastický, čierny alebo mŕtvolný humor.

  • Skúste si vyhľadať niekoľko hlúpych vtipov, ktoré môžete povedať ľuďom, ktorých počas dňa stretnete.

Metóda 2 z 3: Pestovanie pozitívneho postoja


Cvičte sa v optimistickom správaní. Je mylná predstava, že niektorí ľudia sú jednoducho prirodzene pozitívni. V skutočnosti si optimizmus vyžaduje prax. Bublinkovú osobnosť môžete rozvíjať tak, že budete pracovať na posilnení svojho optimizmu.[5]

  • Uvedomte si svoju samomluvu alebo myšlienky, ktoré o sebe máte.
  • Nehovorte o sebe nič, čo by ste nepovedali o priateľovi.
  • Keď máte negatívnu myšlienku, skúste ju zmeniť. Namiesto toho, aby ste si mysleli: „Toto som ešte nikdy nerobil,“ skúste si povedať: „Je to príležitosť naučiť sa niečo nové.“
  • Snažte sa byť optimistickí aj pri rozhovoroch s priateľmi, napríklad poukázaním na pozitívne stránky situácie. Ak sa napríklad priateľ obáva blížiacej sa skúšky, nepridajte sa k obavám z testu spolu s priateľom. Namiesto toho môžete povedať niečo ako: „Si skvelý študent! Som presvedčený, že sa vám bude dariť! Ale zatiaľ si užívajme tento krásny deň!“


Vyhnite sa sťažovaniu. Negativita vedie k ďalšej negativite. Takže aj keď vás niečo trápi, skúste to radšej nechať odísť, než sa na to sťažovať. Sťažovanie sa len rozširuje vaše trápenie na ostatných (čo rozhodne nie je dobré). Stelesnite bublinkovú povahu tým, že sa zbavíte zvyku sťažovať sa.

  • Ak naozaj potrebujete vyventilovať svoje sťažnosti, skúste si ich napísať.
  • Ďalšou možnosťou je obrátiť sa na terapeuta.


Rozvíjajte nejakú formu odbúravania stresu. Ak chcete vyžarovať bublinkovú náladu, nesmie vás brzdiť stres. Nájdite si nejaké metódy na odbúranie stresu, ktoré vám vyhovujú, a pravidelne ich praktizujte.[6]

  • Dajte si urobiť masáž.
  • Choďte na prechádzku.
  • Rozptyľujte esenciálne oleje (napríklad citrón alebo levanduľu) vo svojom dome alebo kancelárii.
  • Snažte sa zmierniť stres ešte predtým, ako sa stane problémom.


Vyjadrite svoju vďačnosť. Keď v každodennom živote pociťujete skutočnú vďačnosť, je oveľa ľahšie vyžarovať bublinky. Rozvíjajte a rozvíjajte svoje prežívanie vďačnosti vedením denníka vďačnosti. [7]

  • Zaobstarajte si zápisník a každý deň si zapíšte päť vecí, za ktoré ste vďační.
  • Časom bude vaša vďačnosť rásť a rásť!


Nahraďte slovo „mať“ slovom „dostať“.“ Povinnosti a monotónnosť každodenného života vás môžu ľahko zraziť na kolená. Možno sa vám stane, že si budete mrmlať: „Musím ísť do práce“ alebo „Musím ísť do školy“, alebo dokonca „Musím zaplatiť nájom“.“ Skúste však vymeniť len jedno malé slovíčko „mať“ za pozitívnejšie sloveso „dostať“.“

  • Keď poviete, že „chodíte do práce“, pripomenie vám to, aby ste boli vďační, že máte prácu.
  • Keď poviete, že „máte na nájom“, pripomenie vám to, aby ste boli vďační za to, že máte kde bývať, aj za to, že si môžete dovoliť zaň platiť.[8]


Vyhnite sa zbytočnej dráme. Jedno poľské príslovie hovorí: „Nie moje opice, nie môj cirkus.“ Toto príslovie nám pripomína, že sa nemusíme zapájať do drámy iných.[9]

  • Keď sa stretnete s konfliktami, ktoré sa vás priamo netýkajú, snažte sa nezasahovať.
  • Zdržte sa klebetenia! Vyhnite sa tomu, aby ste o ľuďoch hovorili za ich chrbtom.
  • Ak ste neustále obklopení drámou iných, zvážte, či sa neobklopíte novými ľuďmi.

Metóda 3 z 3: Budovanie sebadôvery


Vyzerajte čo najlepšie. Na to, aby ste boli bublinkoví, musíte mať zo seba dobrý pocit. Každý deň si nájdite čas na to, aby ste vyzerali čo najlepšie: upravujte sa, noste oblečenie, v ktorom sa cítite dobre, a venujte trochu času svojim vlasom, make-upu alebo iným rituálom krásy. Keď venujete trochu času tomu, aby ste vyzerali čo najlepšie, budete sa cítiť lepšie a prilákate viac pozitívnej pozornosti od ostatných.


Zamerajte sa na pozitívne veci. Napíšte si zoznam vecí, ktoré sa vám na sebe páčia. Môže to byť čokoľvek od vašich očí až po to, ako ste milí ku každému, koho stretnete. Snažte sa do svojho zoznamu zahrnúť aspoň desať vlastností. Každý deň si tento zoznam prečítajte. Určite sa vďaka nemu budete cítiť dobre.[10]

  • Keď ste identifikovali niektoré zo svojich najlepších vlastností, snažte sa, aby tieto vlastnosti vynikli.
  • Ak máte napríklad krásne oči, noste očný make-up, ktorý to zvýrazní.
  • Ak ste múdri a dobre sa orientujete vo filozofii, precvičujte si spôsoby, ako ňou viesť rozhovor.


Noste sa hrdo. Dbajte na to, aby ste pri chôdzi držali rovný chrbát a stiahli ramená dozadu, čím si zachováte správne držanie tela. Keď hovoríte s ľuďmi, pozerajte sa im do očí a usmievajte sa, keď je to vhodné. Toto všetko sú dobré spôsoby, ako si zlepšiť sebadôveru a vyžarovať bublinkový postoj.

  • Tvar, ktorý vytvárate svojím telom, tiež ovplyvňuje vašu hormonálnu reakciu.
  • Jednoduché vzpriamené státie vám môže (na hormonálnej úrovni) dodať viac sebavedomia a lepšie sa vyrovnať so stresom.


Používajte každodenné afirmácie. Môžete používať každodenné afirmácie a pestovať si bublinkovú osobnosť. Afirmácie sú krátke, pozitívne výroky o vás samých. Môžete ich zverejniť na akomkoľvek mieste, ktoré budete vidieť každý deň. Tieto afirmácie budete chcieť vysloviť nahlas.[11]

  • Príklady zahŕňajú: Som krásna, som hodná, som sebavedomá alebo si zaslúžim byť šťastná.
  • Zvážte ich umiestnenie v blízkosti zrkadla v kúpeľni, nad kuchynským drezom alebo na akomkoľvek mieste, kde sa na ne budete často pozerať.

  • Dobre sa o seba starajte. Starostlivosť o seba zahŕňa správne stravovanie, pitie vody, pohyb a dostatok odpočinku. Dobrá starostlivosť o seba pôsobí na zvýšenie vášho sebavedomia (a robí vás bublinkovitejšími) dvoma spôsobmi: po prvé, keď sa cítite opaterovaní, je pravdepodobnejšie, že budete pestovať sebalásku, a po druhé, keď ste v dobrom zdravotnom stave, vaše emócie sú stabilnejšie.[12]

    • Zamerajte sa na konzumáciu zeleniny, ovocia, chudého mäsa a celozrnných výrobkov.
    • Vyhýbajte sa cukru, alkoholu a rýchlemu občerstveniu.
    • Snažte sa spať 8 hodín denne.
    • Vypite aspoň 8 pohárov vody denne.
    • Každý deň sa snažte venovať aspoň 30 minút fyzickej aktivite, napríklad jazde na kajaku, prechádzke okolo bloku, hre tenisu alebo tancu pri hudbe.
  • Odkazy