Ako prejsť na bicykli Natchez Trace Parkway: 12 krokov

Natchez Trace Parkway je 444 míľ (715 km) dlhá cyklotrasa v národnom parku, ktorú ESPN označuje za jednu z desiatich najlepších cyklistických ciest v Amerike. Nie sú tu žiadne semafory ani bilbordy – je to nádhera. Naučte sa prechádzať na bicykli.

Metóda 1 z 2: Zapojte sa do podujatia

Uistite sa, že máte vhodný bicykel. Keďže udržiavaná cesta je plne spevnená a udržiavaná zväčša bez nečistôt, odporúča sa cestný alebo turistický bicykel. Hybridné alebo horské bicykle určite fungujú, ale jazdec sa musí viac snažiť.

Vyberte si spôsob. Chcete ju absolvovať sami alebo so skupinou? Tí, ktorí sa rozhodnú jazdiť sami, by si mali vytvoriť pohotovostné plány pre prípad nebezpečných podmienok a pravidelne sa hlásiť u niekoho, kto monitoruje ich pohodu. Jazda so skupinou je zvyčajne lepší nápad. Môžete si najať priateľov alebo iných ľudí z miestneho cyklistického klubu, alebo si nájsť existujúce podujatie, ku ktorému sa môžete pridať. Cyklistické dobrodružstvo vo Fullerovom centre (http://www.fullercenterbikeadventure.org) napríklad každoročne organizuje 1-týždňovú plne podporovanú skupinovú jazdu.

Trénujte. Na trase nie sú žiadne hory, ale je tu niekoľko stredne veľkých až veľkých kopcov. Ak je to možné, váš tréning by mal zahŕňať lezenie. Každý týždeň by ste mali trénovať aspoň taký počet kilometrov, aký máte v úmysle najazdiť. Ak máte napríklad v úmysle prejsť na trase v priemere 65 míľ (105 km) denne, mali by ste trénovať aspoň 65 míľ (105 km) týždenne. Mladší jazdci zistia, že ich telo sa dokáže rýchlejšie prispôsobiť vzdialenosti ako tí starší, takže starší jazdci môžu chcieť ešte zvýšiť svoj tréningový režim.

Pripravte si stránku . Skvelou vecou na zapojení sa do podujatia je, že o väčšinu príprav, ktoré budete potrebovať, sa už postarali organizátori podujatia. Zahŕňa núdzovú pomoc, miesta na prenocovanie, zastávky na odpočinok a všetko jedlo. Súčasťou môže byť aj jazda späť na miesto, odkiaľ ste vyrazili, takže nemusíte prejsť celú cestu späť na bicykli. Nezabudnite si pred cestou prečítať všetky materiály, ktoré vám podujatie zašle, a podľa toho sa zbaliť a pripraviť.

Vytrvajte. Bez ohľadu na to, ako ťažko sa vám na trase zdá, ak neprestanete šliapať do pedálov, nakoniec sa dostanete do cieľa! Pokračujte: zvládnete to.

Metóda 2 z 2:Samostatné vedenie vlastnej cesty

Zabezpečte si vhodný bicykel. Keďže udržiavaná cesta je plne spevnená a udržiavaná zväčša bez odpadkov, odporúča sa cestný alebo turistický bicykel. Hybridné alebo horské bicykle budú určite fungovať, ale jazdec sa musí viac snažiť.

Tí, ktorí sa rozhodnú jazdiť sami, by si mali vytvoriť pohotovostné plány pre prípad nebezpečných podmienok a pravidelne sa informovať u niekoho, kto sleduje ich pohodu. Môžete si najať priateľov alebo iných ľudí z miestneho cyklistického klubu, alebo si nájsť priateľa či blízkeho, ktorý by s vami cestoval v podpornom vozidle.

Vytvorte si plán. Kedy chcete začať? Koľko dní vám bude trvať dokončenie cesty? Ktorým smerom chcete ísť – skončíte tam, kde ste začali, alebo sa budete musieť otočiť a vrátiť sa na bicykli? Najlepšie je naplánovať si to všetko vopred, aby ste si mohli zabezpečiť večerné ubytovanie. Nezabudnite, že najmä v severnej časti Trace môže byť v zime veľmi chladno, čo sa zvyčajne končí niekedy v marci.

Naplánujte si logistiku. Zavolajte vopred, aby ste si zabezpečili miesta na pobyt. Keďže na ich nájdenie budete musieť opustiť stopu, určte si, ako ich nájdete. Keďže mobilné a dátové služby sú vo veľmi malých mestách a odľahlých oblastiach, ako sú tie pozdĺž trasy, nespoľahlivé, vytlačte si hárky s trasou, ktoré si budete brať každý deň so sebou. Keďže väčšina trasy bude na trase, budú relatívne jednoduché.Okrem toho by ste si mali zabezpečiť a vziať so sebou mapu trasy vydanú Správou národného parku, aby ste mohli ľahko nájsť toalety a iné orientačné body na trase.

Vlak. Na trase nie sú žiadne hory, ale je tu niekoľko stredne veľkých až veľkých kopcov. Ak je to možné, váš tréning by mal zahŕňať lezenie. Každý týždeň by ste mali trénovať aspoň taký počet kilometrov, aký máte v úmysle najazdiť. Ak máte napríklad v úmysle prejsť na trase v priemere 65 míľ (105 km) denne, mali by ste trénovať aspoň 65 míľ (105 km) týždenne. Tí, ktorí sú mladší, zistia, že ich telo sa dokáže rýchlejšie prispôsobiť vzdialenosti ako tí, ktorí sú starší, takže starší jazdci môžu chcieť ešte viac zvýšiť svoj tréningový režim.

Ukážte sa. Najťažšou časťou každej cesty je prvý krok (alebo šliapnutie do pedálov). Neustupujte – zvládnete to!

  • Persevere. Bez ohľadu na to, ako ťažko to na trase vyzerá, ak neprestanete šliapať do pedálov, nakoniec dosiahnete svoj cieľ! Pokračujte: zvládnete to.
  • Odkazy