Ako prelomiť útoky vo futbale: 7 krokov

Keď vidíte, že na vás beží obranca, a viete, že musíte získať prvý down, čo urobíte? Prelomiť tackle, to je to, čo.

Kroky

Poznajte svojho súpera dostatočne dobre na to, aby ste predvídali jeho silu a techniku boja.

Ak dostanete úder do hornej časti hrudníka, odstrčte súpera tvrdou rukou alebo sa jednoducho zohnite a znížte ťažisko.

Ak dostávate údery na úrovni brucha a pása, je najlepšie udržať nohy v pohybe. Nezastavujte sa v behu. Najlepšie je pokúsiť sa dostať tam, kam potrebujete. Ak máte pocit, že sa vám nohy zamotávajú a nemôžete sa ďalej pohybovať, potom ste v úzkych, ale nie bezmocní. Musíte sústrediť svoju energiu na to, aby ste sa udržali hore. Nedovoľte obrancovi, aby vás stiahol na zem. Potom by ste mali pracovať na tom, aby ste vytiahli nohy z jeho zovretia.Ak dokážete udržať nohy v pohybe, budete mať oveľa väčšiu šancu prelomiť tento zákrok.

Keď sa snažíte len vyhnúť obrancovi, príliš sa neohýbajte! Iba spomalí vašu rýchlosť a urobí vás zraniteľnejšími, aby ste sa dostali do útoku. Mali by ste džavotať hornou časťou tela, ale nohy by ste mali mať v pohybe.

Ak prechádzate po postrannej čiare a vidíte, že sa k vám blíži obranca zo strany, pokračujte v behu, ale buďte pripravení urobiť prvý krok. Keď vidíte, že sa k vám priblížil dostatočne blízko, ale nie príliš, urobte malú kľučku ramenami, aby ste sa ho pokúsili prinútiť spomaliť a počkať na vás. Potom sa vyrúti do otvoreného poľa práve v momente, keď nastane táto pauza; zvyčajne bude zachytený nepripravený.

Zostaňte v pohybe. Ak sa vám nepodarí prelomiť tackle a ste zablokovaní, je čas vzdať sa. Pri snahe o udržanie sa v tejto situácii ste náchylní na zranenie a stratu lopty.

  • Udržujte boky pokrčené, ale nie príliš. Taktiež držte ramená trochu šikmo, ale nie príliš, aby vaša hlava nepozerala rovno. Dôležité je, aby ste sa mohli ľahko pozerať na druhú stranu ihriska.