Ako robiť drepy pri stepovaní: 10 krokov

Pullbacky, známe aj ako pick-upy, sú jedným z najdôležitejších krokov v stepovaní, ale sú aj jedným z najťažších na zvládnutie. S pomocou tohto článku však budete poznať tipy a triky, ako prísť na to, ako si natočiť späť kučery v kohútiku.

Kroky

Nácvik cúvania dozadu. Stiahnutie je tvorené dvomi súčasnými vlnovkami dozadu, takže budete musieť vedieť, ako vlnovku dozadu urobiť.

Nájdite si povrch, o ktorý sa môžete oprieť. Môže to byť baletná tyč, stôl alebo akýkoľvek iný povrch, ktorý udrží vašu váhu.

Vyskúšajte svoj prvý. Na začiatok budete chcieť urobiť len jednu. Postavte sa pätami na zem. Potom sa oprite a balansujte na pätách. Nakoniec sa oboma nohami naraz preklopte dozadu. Spočiatku sa vám to bude zdať takmer nemožné, ale skúšajte to ďalej a nezabudnite si podľa potreby pomôcť opretou plochou.

Postupujte rýchlejšie. Keď sa vám podarí zachytiť koncept, skúste postupovať rýchlejšie. Namiesto toho, aby ste balansovali na pätách, preneste na ne váhu skôr, ako potiahnete dozadu.

Urobte ich niekoľko za sebou. Keď budete mať pocit, že dokážete dobre robiť príťahy, skúste urobiť jeden, potom dať päty späť na zem a urobiť ďalší. Tento postup opakujte tak dlho, ako to len pomaly dokážete.

Odstúpte od opretej plochy. Skúste urobiť niekoľko pokusov bez toho, aby ste sa mohli o čokoľvek oprieť. Začnite pomaly a podľa potreby zvyšujte rýchlosť.

Neodkladajte si podpätky. Na to, aby ste boli pripravení, musíte byť celkom pohodlní pri ťahaní, ale keď to dosiahnete, jednoducho robte ťahy bez toho, aby ste si medzi jednotlivými ťahmi položili päty. Toto je často ľahšie vo vyššom tempe ako v nižšom, preto to najprv skúste robiť rýchlo.

Pokračujte v cvičení. Čím viac budete cvičiť, tým rýchlejšie si všetko osvojíte. Môžete stráviť len niekoľko dní učením sa ťahov a môžete stráviť niekoľko rokov zvládaním techniky, ale pokračujte v nej.

Vyskúšajte dvojité ťahy. Toto sú ťaháky s viac oddelenými chlopňami.

  • Vyskúšajte pullbacky na jednej nohe. Je to rovnaký koncept ako jednoduchý pullback, ale zahŕňa držanie jednej nohy úplne nad zemou a vykonávanie pullbackov s druhou.