Ako zorganizovať celonočnú párty s priateľmi: 10 krokov

Keď máš na starosti usporiadanie nocľahu s kamarátmi, musíš naplánovať veľa vecí vrátane toho, ako zostaneš celý ten čas hore. Zahŕňa to hľadanie správnych vecí na celú noc, prípravu priestoru a zabezpečenie pohodlia pre vašich hostí.

Metóda 1 z 2: Príprava

Plánujte dopredu. Každá noc má samostatné časti určené časom. Hlavných šesť častí je:

  • Skorá noc. (od 18:00 do 20:00)
  • Súmrak (od 21.00 do 23.00 hod.)
  • Polnoc (od 12:00 do 1:00)
  • Súmrak (od 2:00 do 5:00)
  • Úsvit (od 6:00 do 7:00)
  • Ráno (od 8.00 do 12.00).

Určite si, čo sa bude diať počas každej z týchto šiestich častí.

Nezabudnite si pripraviť baterky na celonočnú akciu. Pomôže to zmierniť obavy v tme.

Naplánujte si, čo sa bude diať počas celonočného hrania. Hry sú veľkou súčasťou úspešnej celonočnej párty. Tu je množstvo príkladov, ktorými sa môžete inšpirovať: [1]

  • Schovávačka v tme.
    • Plusy: V tomto roku sa na festivale koná už štvrtý ročník súťaže o najlepší hudobný program v roku 2014: Je zábavná, časovo náročná a udrží vás v bdelom stave.
    • Nevýhody: Môže to byť trochu hlučné alebo ťažké nájsť dobré miesto. Navyše, ak hľadanie trvá naozaj dlho, môžete si dať dávku.
  • Strašidelné príbehy
    • Plusy: V prípade, že sa vám nepodarí vyniesť odpadky, môžete si vybrať z ponuky: Je to zábava, vystraší vás tak, že musíte zostať hore, núti vás vymýšľať príbehy na rozprávanie.
    • Nevýhody: Môžete sa trochu preľaknúť, alebo vy alebo osoba môžete byť takí vystrašení, že budete musieť zostať hore. Na dni.
  • Internet
    • Plusy: V súčasnosti je v prevádzke len jedna organizácia: Veľmi časovo náročné a udrží vás v bdelom stave. Veľa zábavy a veľa vecí, ktoré sa dajú robiť.
    • Nevýhody: Môže byť príliš hlasný, môže vás rozosmiať alebo si nenájdete nič iné na prácu.
  • Videohry
    • Plusy: Vždy je potrebné mať na pamäti, že v noci sa bude konať noc s priateľmi: Veľmi časovo náročné a veľmi zábavné.
    • Nevýhody: V závislosti od toho, akú hru hráte, sa môže rýchlo stať nudnou alebo môže byť príliš hlučná.
  • Make-up
    • Plusy: Vyzerá to tak, že sa nakrúcajú v štýle, v ktorom sa nakrúca: Časovo náročné a veľa vecí, ktoré treba urobiť.
    • Nevýhody: Nie každý má rád mejkap alebo môže byť neporiadok.
  • Hudba
    • Plusy: V rámci nočnej zábavy je možné využiť aj iné možnosti, ako je napr: Udrží vás to v bdelom stave a môžete si aj zaspievať.
    • Nevýhody: Môže byť príliš hlučný.
  • Pravda alebo výzva
    • Plusy: V roku 2014 sa v rámci projektu „Záchrana pred úpadkom“ uskutočnilo niekoľko akcií, ktoré sa zameriavali na ochranu pred úpadkom: Zábavné a časovo náročné, vyžaduje si kreativitu.
    • Nevýhody: Môže byť príliš divoký, väčšina výziev nebude fungovať, pretože bude robiť hluk, a vyžaduje kreativitu.
  • Klebetenie alebo len chatovanie
    • Plusy: Vždy sa dá použiť na vynášanie odpadkov: Vzrušujúce a zábavné, zvyčajne časovo náročné.
    • Zápory: Môže niekoho zraniť alebo sa rýchlo omrzí.
  • Sledujte televíziu
    • Plusy: V tomto prípade sa môžete zúčastniť na prehliadke atrakcií, ktoré sa konajú v čase, keď sa konajú v meste: Časovo náročné v závislosti od toho, o akú šou ide, zaujímavé.
    • Nevýhody: Nie každému sa môže šou páčiť, je príliš hlasná alebo môže rýchlo nudiť.

Odpočiňte si pred podujatím. Pred príchodom kamaráta, ak máte dostatok času, si zdriemnite! Možno to znie smiešne, ale skutočne to funguje. Ak sa vám nezdá, že by ste si mohli zdriemnuť, alebo vydržať v pokoji, tak sa. Ak sa budete nútiť zdriemnuť si, budete ešte viac unavení a vyčerpaní a budete strácať čas.[2]

  • Ak nemáte veľa času alebo sú na ceste, snažte sa neblbnúť. Pripravte si všetko skôr, ako skončia na vašom prahu. Pravdepodobne nebudú chcieť pomáhať s prípravou nocľahu, veď ste hostiteľ!

Metóda 2 z 2:Držanie celonočného spánku

Pokračujte v oslave od času začiatku. Ak sa ukáže, že niekto príde o niečo neskôr, alebo sa niekto ukázal skôr, potom neseď a nečakaj. Začnite robiť aktivity, kým budete čakať na svojich priateľov. Keď prídu všetci hostia, začnite robiť dobré veci. Inými slovami, rozbehnite túto párty!

Počas celonočnej túry buďte ticho, keď používate iné miestnosti. Toto je obzvlášť dôležité, ak rodičia celú noc neschvaľujú. Ak potrebuješ ísť na záchod, ale nemôžeš, pretože by si všetkých zobudil, nezblázni sa, ale nesplachuj. Ak naozaj musíte bez ohľadu na čokoľvek, povedzte to svojim priateľom a oni budú predstierať, že spia, a rozstrapatia vám vlasy, aby ste mali hlavu ako v posteli.

  • Škáru vo dverách môžete tiež zablokovať uterákom alebo iným predmetom, ktorý prehluší zvuk, a tak vaši priatelia nebudú musieť predstierať, že spia.
  • Ak vám náhodou niečo spadne, urobíte nejaký hluk alebo budete počuť kroky, zastavte sa, spadnite a uložte sa do spacích polôh. Keď ste všetci v spánkovej polohe, zostaňte úplne ticho a počítajte 10 sekúnd. Ak počujete kroky, predstierajte, že spíte, Ak počítate 10 sekúnd a nepočujete žiadne kroky, zvyčajne ste v poriadku.
  • Potrebujete na niečo použiť mikrovlnnú rúru, kým vaši opatrovníci spia a je hlučná? Žiadny strach, na to existuje riešenie. Keď sa chystáte vložiť jedlo do mikrovlnnej rúry, skúste ju otvárať pomaly. Ak ju musíte trhnúť, položte na ňu lakeť a zatiahnite za kľučku. (To platí aj pre dvere) Keď ho vložíte, mikrovlnnú rúru pomaly zatvorte a počkajte aspoň 10 sekúnd. Ak nič nepočujete, zadajte čísla do. Uistite sa, že ste ju vložili pár sekúnd vopred, aby ste ju mohli otvoriť skôr, ako sa skončí a začne pípať, a Voila! Máte svoje uvarené jedlo.

Vyrovnajte sa s vystrašenými hosťami, ako najlepšie viete. Dajte vystrašeným ľuďom baterku a urobte nejaké zábavné alebo vtipné veci, aby sa cítili lepšie. Určite nechcú byť vynechané, pretože sa boja. Ak to nezaberie, skúste im zlepšiť náladu rozsvietením svetla, alebo ak to nedokážete, potom im vysvetlite, ako sa to nikdy nemôže stať. Ak nezaberie hlúposť, snáď zaberie logika.[3]

Urobte všetko pre to, aby ste zostali bdelí. Ak sa vám alebo vašim priateľom chce spať, venujte sa ďalším aktivitám. Ak sa venujete aktivitám, buď nie ste dostatočne zamestnaní, nie je to veľmi aktívne, alebo je hra nudná.[4]

  • Dobrým tipom, ako sa udržať v bdelom stave, je jesť pikantné alebo kyslé jedlá. Pokazia vám chuťové poháriky a cukor vám nedá spať. To isté platí pre nápoje s obsahom kofeínu. Napríklad sódu, kolu, kávu, Monster, Redbull, koreňové pivo alebo iné značky.
  • Ak nemôžete jesť alebo to nefunguje, skúste veci trochu zintenzívniť. Vankúšové bitky, strašidelné filmy alebo iné časovo náročné zaujímavé a zábavné veci. Ak nie je problém v zábave, možno si len potrebujete postriekať tvár vodou.
  • Nasledujúce ráno sa dobre najedzte. Keď už vy a všetci vaši priatelia konečne zostanete hore alebo dokončíte nocľah, nezabudnite si dať dobré raňajky a s úsmevom vyprevadiť svojich hostí! Len im nezabudnite povedať, aby si vynahradili hodiny spánku, ktoré stratili, najmä ak je to počas školského roka!
  • Odkazy